Festival v ulicích a první dovolená s kamarádkou!

26. července 2013 v 12:25 | Chica con sueños |  De mi vida
Hned ze začátku se chci omluvit za mnou neaktivitu na blogu. Chtěla jsem tu napsat zážitky z akce, na které jsem byla, ale prostě jsem se k tomu nedokopala a včera jsem se vrátila z třídenní dovolené :D ...

Jak to všechno probíhalo?
Začnu Festivalem v ulicích, na kterém jsem byla 2x. Minulý rok a letos. Je to součást Colours of Ostrava, navíc je to zdarma a v centru Ostravy, takže to mám domů jen 20 minut tramvají. Na letošní festival jsem šla se dvěma kamarádkami. S Klaudií a s Milli.
Nechci se u toho moc rozepisovat, protože se chci více rozepsat u té dovolené, takže tohle nějak zkrátím. Víno, Vampy, koncert Charlieho Straighta, seznámení se se securiťákama, fotka se securiťákem a Charliem Straightem, shánění auta pro kámošku na vlak, příchod domů ve dvě ráno.
To auto jsem shněla zbytečně, nikdo nebyl ochotný kamarádku zaévzt na blbý Svinov.

Třídenní dovolená s Klaudi, s jejími rodiči, sestrou a pejskem. Vyjížděli jsme v úterý v 6:45. Nesla jsem s sebou dost věcí, takže mi cesta k nim trvala asi 5 minut :D . Obvykle mi to trvá jen minutu. Takže. Vyjeli jsme autem směr nevímkde. Jeli jsme několik hodin, do toho jsme sháněli nějaké ubytování. Nakonec jsme skončili v Brodském ráji, kde byl rybník, ve kterém se dalo koupat. Měli jsme chatku pro 5 lidí, takže jsme byli fakt rádi, že jsme neskončili někde pod stanem :D .
Večer jsem se šla ještě projít s Klaudi k tomu rybníku. Byla to naprostá nádhera! Měsíc svítil na vodu, takže ten efekt byl fakt úžasný a navíc voda byla teplá, takže jsme si daly nohy do vody a povídaly jsme si.
Hned druhý den jsme vyjeli do Adršpašských skal. Zaplatili jsme vstup a vešli jsme do pohádkových Adršpach. Nevěděla jsem, že je tam toho tolik. Různé stezky, schody, procházení skalou... opravdu to byla nádhera!
Ten den, co jsme přijeli z Adršpach, jsme pak už byli na chatce, popíjeli jsme vínko a bavili se :) ...
Třetí a poslední den jsme se už balili a cestou jsme si zajeli do ZOO ve Dvoře Králové. Po dlouhé době jsem navštívila ZOO a opravdu toho nelituji :)
Nakonec jsme se zajeli podívat do Šumperka na přehradu Krásnou, kde jsme uvažovali, že bychom stanovali, ale nakonec jsme jeli domů. Domů jsem dorazila kolem půl jedenácté večer s bolavýma nohama, ale s milionem zážitků :)))

Zatím vám tady dám jen fotky z Festivalu. Fotky z dovolené budou zítra nebo ještě dneska večer!

Já a Charlie :3

Dr. Vamp! ♥

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 nikka nikka | Web | 26. července 2013 v 15:43 | Reagovat

závidím ti fotku s Albertem z ChS!!!!!!!!!!:)
a muselo to bejt boží, taky jsem chtěla jít, ale nějak z toho sešlo:-)

2 Perrie Perrie | Web | 26. července 2013 v 17:29 | Reagovat

Do zoo se taky chystám. Ale nevím jestli v Olomouci nebo ve Zlíně.. Dvůr Králové mě taky láká, ale je to bohužel daleko. Jinak krásné fotky!

3 untrue.blog.cz | Elizabeth. untrue.blog.cz | Elizabeth. | Web | 26. července 2013 v 18:07 | Reagovat

To jsis teda užila, já si ani nepamatuji, kdy jsem byla v ZOO a na festivaly moc nejsem, ale na fotkách ti to sluší :) určitě se těším fotky z dovolené

4 the lizz. the lizz. | Web | 26. července 2013 v 18:49 | Reagovat

Jojo, určitě zkus!:) :D

A děkuju moc:)

5 Lů | Web | 26. července 2013 v 19:08 | Reagovat

Děkuju moc za krásný komentář! ;)

Ten festival musel být úžasný.. a navíc zdarma, to bych neváhala a šla bych tam taky. :)
Ty fotky odtud jsou moc pěkný. :)
Ta dovolená musela být opravdu úžasná - podle toho, jak jsi ji popsala. :)
Je dobře, že jsi si to tam tak užila a že máš spoustu skvělých zážitků. :)
Taky bych na nějakou takovou dovolenou hned jela. :)

6 Roni* Roni* | Web | 26. července 2013 v 21:07 | Reagovat

Jsi se měla, že jsi byla na festivale, taky bych šla. Ale tak, já zas byla celý víkend na zábavě. :D Setkání s Charlie musel být skvělý zážitek a taky ta dovolená s kamarádkou. :) Ráda bych se svojí taky něco podnikla. ;)

7 AminQa AminQa | Web | 27. července 2013 v 9:20 | Reagovat

taky jsme byli na dovelené v těchle místech o tý zoo jsme uvažovali ,ale nakonec jsme dali přednost Hradci Králové a to je fakt nádherný město,stojí to zsto :))

8 Allys Allys | Web | 27. července 2013 v 16:06 | Reagovat

krásné fotky =)

9 M. M. | Web | 28. července 2013 v 10:20 | Reagovat

skvely fotky !! :)

10 mouli-e mouli-e | E-mail | Web | 4. srpna 2013 v 21:17 | Reagovat

Fotky jsou super.Hrozně vám to na nich sluší :) povedly se.

A hlavně,že sis to pořádně užila.A v Adrššpa..... moc těžký na mě :D horách jsem byla taky,řeknu ti jedno : Nádhera,al hrozně mě pak bolely nohy:( :D :)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.